piątek, 19 marca 2010

Wypowiedzi Ferdka

  • A zasadził panu ktoś kopa gdzieś?
  • A co mnie to gówno obchodzi?
  • Co pan pierdzielisz, panie Paździoch?
  • Co ty za pawiana świrujesz?
  • (dowolny czasownik) to by chciał każdy, ale robić to ni ma komu.
    • albo: (dowolny czasownik) to każden jeden głupi potrafi, ale robić to ni ma komu.
  • Halinka, śpisz?
  • Czego?
  • Hej, siup, cztery baby, osiem dup!
  • Ja opuszczam ten dom i nie wiem kiedy wrócę! Być może nawet nie wrócę.
  • Jak nie, jak tak?
  • Jak to zrobić, żeby zarobić, ale się nie narobić?
  • Jedziem z Tym śledziem.
  • Kto ma zmieniarkę, ten ma władzę.
    • Opis: zmieniarką nazywa pilota do telewizora.
  • Ja płacę i wymagam.
  • Kręci się jak gówno w przeręblu!
  • Kurde.
  • Mam pomysła!
  • Halinka! Ile razy ci mam mówić, że w tym kraju nie ma pracy dla ludzi z moim wykształceniem.
  • Pocą to się nogi nocą!
  • Mariolka, smarku ty jeden, nowej matury się uczyć!
  • Nic tylko pasożyt jeden. Je, pije, śpi i Koziołka ogląda.
    • Opis: O babce
  • Jeszcze słowo, a zamknę Babkę w szafie!
  • Nie bój pan żaby.
  • Otwarte!
  • Nie udawaj pan Greka, bo my w Polsce jesteśmy, a nie Grecji.
  • No i co jest, kurde?
    • Lub: Co jest kurde?
  • No i gitara!
  • Panie, a zasadził panu ktoś kiedyś kopa w dupę?
  • Panie Paździoch, chodźmy do kuchni, bo pasożyt gdzieś tu łazi.
  • Panie Paździoch! Nie interesuje mnie to! Żałuję, że taką mendę znam!
  • Panie Paździoch! Pan jesteś jak papier toaletowy: długi szary i wiesz Pan, do czego!
  • Panie Paździochu, to panu zawsze się chce, kiedy mnie się chce!
  • Panie, gówno mnie to obchodzi!
  • Panie, to jest prywatna, publiczna toaleta!
  • O nie. Tak być kurde nie bedzie!
  • Panie, jest trzecia w nocy mnie się spać chce!
  • Panie, proszę natychmiast opuścić mnie i mój dom.
    • lub Wypierdzielaj pan, ale już.
  • Srali muchy, bedzie wiosna.
  • Są na tym świecie rzeczy, o których się nawet fizjologom nie śniło...
  • Spokojna pana rozczochrana!
  • Walduś, kurde, cycu jeden...
    • Lub: Walduś, kurna, cycu jeden
  • Wierzył chłop w gusła, aż mu dupa uschła.
  • Wolniej jedziesz, dalej będziesz.
  • Wolnoć Tomku w swoim domku.
  • Wyglądasz pan, jak pół dupy zza krzaka.
  • Z pustego i Salomon nie naleje.
  • Zatkało kakao, co?
    • Lub: zatkało kakało
  • Kurde, noc jest!
    • Lub: Ide kurde! Noc jest kurde! Czego?!
  • A napisz se Pan nawet do FZT-a! Nawet se Pan napisz do Kofi Banana! Menda!
  • Pan jesteś normalnie nienormalny!
  • Ale o co się rozchodzi panie?
  • Boże, Ty widzisz i nie grzmisz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz