piątek, 19 marca 2010

Wypowiedzi Edzia

  • Ale jaja!
  • Ale jaja, mamo... prezydentów dwóch, a szambo to samo.
  • Biegnę sobie po ulicy a taka myśl mnie goni
    Kiepscy mieli iść do psychiatryka a psychiatryk przyszedł do nich.
  • Chyle czoła przed panami – hiper super artystami. Teraz żyć będziemy w zgodzie, skoro sztuka znowu w modzie.
  • Choć wygląda jak Wałęsa ni ma sera ani mięsa.
  • Cza – cza, rumba, tango, disco, bo ja kurwa tańczę wszystko.
  • Czy to prawda czy to bajka – kowboj chce mi urwać jajka.
  • Nie masz w świecie pod gwiazdami chłopaka z takimi walorami!
  • Dziś już przyszły takie czasy
    Że dla chorych nie ma kasy
    W kasie forsy jest kupę
    Ktoś se nią podciera dupę
  • Dzisiaj przyszły takie czasy,
    science fiction przyjacielu,
    emeryci lecą w kosmos,
    zamiast bujać się w fotelu.
  • Gazetka na nocny stolik, walczący katolik.
    • Opis: Do Boryska
  • Gdybym miał potężne bary, stłukłbym mendzie okulary!
  • Ha, córeczki urodziny – ale to jest z pana winy. Gdyby pan się nie przyłożył, to kto inny by ją stworzył.
  • Ide se ulicą, i myśl taka mnie wciąż goni, Kiepscy mieli iść do psychiatryka a psychiatryk przyszedł do nich.
  • Jak robię jaja to się śmieją od czerwca do maja.
  • Jestem skończony jak rolka papieru toaletowego.
  • Kto kim wojeje, od tego pada. Nie kapuj nigdy swojego sąsiada.
    • odc. 93: Polowanie na Szczura
  • Kto w miejscu publicznym szczypie krasnale, szybko kończy w kryminale.
  • Kto wyciorem nie pracuje, temu żona nie gotuje.
  • Kłaniam się polskiej rodzinie,
    której czas beztrosko płynie.
    A to co tak szeleści to są bardzo smutne treści,
    Jeden kredyt i dwie raty gaz i prądzik do zapłaty,
    a z kieszeni się wymyka czuły list od komornika.
  • Ludzie, ludzie, sam widziałem! Kiepski romans ma z pedałem!
  • Ludzie, ludzie paranoja! Chłop pozuje do seksboja! Ale jaja!
  • Narobiłem se kłopotów muszę sprzątać u idiotów.
  • Nie podnoś pieniędzy z ulicy, weź sobie nowe z mennicy.
  • Nie myśl baranie co będzie potem, podpal se faje naszym banknotem.
  • Panie Ferdku łaskawy, telegram ze z Warszawy. To nie żarty są, nie kpiny, to telegram od pani Haliny.
  • Rachuneczki przyniosłem za gaz i wodę och woda podrożała o dwa złote.
  • Rentka dla seniorki, co ma pod oczyma worki.
  • Sziroka strana maja radnaja.
  • Tu Halina, tam Halina, a mój łeb tego nie wytrzyma.
  • To lecę do roboty i się trzymaj królu złoty.
  • Z klubu kibica list dla cyca.
  • Otwierajcie moi mili, rentę niosę Rozalii!
  • Tak się pod nosem śmieję,
    bo prąd od jutra strasznie drożeje.
    Jak zaoszczędzić rodacy chcecie,
    srajta po ciemku w klozecie...
  • Usłyszeliśmy dziś nowinę,
    że Cyc opuszcza Rodzinę.
    Rusza sobie w świat daleki,
    hen za góry, hen za rzeki.
    Rusza sobie w świat nieznany
    i kompletnie poje**ny.
  • Witam serdecznie panią Halinę i jej skłóconą całą rodzinę. A żeby wam było jeszcze weselej, kielich goryczy zaraz rozleję. rachuneczek za prądeczek.
  • Wpadnę na chwileczkę, by posilić się troszeczkę.
  • Wyluzuj się, dziecię boże
    Zaraz będziesz przy kasiorze
    Dobrze, że pan masz mamusię
    A mamusia rentkę w ZUS – ie
    Jeden podpis, trzy banknoty
    I po browar, królu złoty
  • Zanim pan zamieszkasz w willi zapłać pan co naliczylli.
  • Jakbym rano się nie golił to bym panu do********ł.
  • Jak ja mogłem nie donosić skoro ja listonosz jestem.
    • Opis: do Ferdka.
  • Się przedstawiał Ferdka bratem, a okazał się wariatem. Jak ja wrócić mam do żony gdy mi pękły kalesony.
    • Opis: do Staśka aresztowanego przez FBI.


    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz