poniedziałek, 1 marca 2010

Helena Paździoch

 
Opis Heleny


Imię:Helena
Nazwisko:Paździoch
Wiek:40 lat
Płeć:Kobieta
Miasto:Wrocław
Zawód:-
Mąż:Marian Paździoch

O mnie:Od zawsze wiedziałam, że jestem NAJ. Najpiękniejsza i najmądrzejsza. W wieku 10 lat zostałam miss szkoły podstawowej, gdy skończyłam 17 lat miss szkoły średniej, a po trzydziestce miss sklepów mięsnych, jako ekspedientka jednego z nich. Po zdaniu matury zaczęłam szukać księcia z bajki. Poszukiwania okazały się trudniejsze niż myślałam. Każdy z potencjalnych NAJ samców po co najwyżej kilku spędzonych wspólnie nocach, okazywał się być albo już czyimś NAJ mężem albo biednym jak mysz kościelna NAJwiększym nieudacznikiem. Czas nieubłaganie pędził do przodu. Na 40 urodziny postanowiłam zrobić sobie prezent, kupując ekskluzywne ale niedrogie figi Triumpha. Na bazarowym stoisku z bielizną spotkałam swoje przeznaczenie. Właściciel stoiska Marian Paździoch zakochał się we mnie od pierwszego wejrzenia. Nauczona w szkole krawieckiej powiedzenia, że tak krawiec kraje, jak mu materii staje, przyjęłam jego oświadczyny pod jednym warunkiem. Będę żoną, która nie zajmując się niczym, będzie wymagała zajmowania się nią. Zakochany Marian obiecał mi luksusowe życie. Obietnicy nie dotrzymuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz