poniedziałek, 1 marca 2010

Edward Listonosz

 


 Opis Edzia

Imię:Edward
Nazwisko:Listonosz
Wiek:50 lat
Płeć:Mężczyzna
Miasto:Wrocław
Zawód:Listonosz
Żona:-
Dzieci:-


O mnie:Urodziłem się we Wrocławiu w pierwszy dzień roku dokładnie o północy. Uważam się przez to za wielkiego szczęściarza. Od dziecka marzyłem, żeby być poetą. Nadwrażliwość i niezwykła subtelność mojej osobowości była sprzeczna z ukończeniem technikum kolejowego, do którego wysłał mnie ojciec, w celu podtrzymania rodzinnej tradycji (ojciec, dziadek i pradziadek byli kolejarzami). Wszystkie wolne chwile przeznaczałem na czytaniu książek i pisaniu wierszy. Nie mając pojęcia w jaki sposób ukazać światu mój niewątpliwy talent, postanowiłem wziąć sprawy w swoje ręce. Udając przed rodzicami, że wychodzę do szkoły, wypełniłem tornister kopertami, w których były kartki z moimi wierszami. Chodząc od mieszkania do mieszkania, zostawiałem zaskoczonym lokatorom szczególne przesyłki. Pewnego dnia, zapukałem do drzwi mieszkania dyrektora poczty, dostarczając mu wiersz o depresyjnych rybach. Wzruszony pocztowiec zaproponował mi objęcie etatu listonosza. Nie widząc szans duchowego rozwoju w nieprzyjaznym świecie, zgodziłem się bez namysłu. W poszukiwaniu natchnienia, często zaglądam do cudzej korespondencji, którą roznoszę jako listonosz. Polubiłem rodzinę Kiepskich bo stanowi dla mnie niewyczerpane źródło inspiracji.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz