poniedziałek, 1 marca 2010

Waldemar Kiepski

Opis Waldusia

Imię:Waldemar
Nazwisko:Kiepski
Wiek:23 lat
Płeć:Mężczyzna
Miasto:Wrocław
Zawód:-
Żona:-
Dzieci:-


O mnie:Jestem ukochanym synkiem Halinki i Ferdusia Kiepskich.Zwykle jestem nazywany Waldusiam lub Cycem(Psełdonim odiedziczyłem po swoim ojcu w Wigilię).Mieszkam se we Wrocławiu kurde.Nie jestem geniuszem i bardzo mi z tymm dobrze no kurde.Miałem problemy z ukończeniem szkoły podstawowej ale po co się uczyć?.Jestem nieśmiały i mam trudności z nawiązywaniu kontaktów z kobitami.Dnie spędzam se z tatusiem pijąc piwo Mocny Full i oglądając meczyki.Często biore se udział w pomysłach tatusia,które nie zawsze mu się udają.Często chodze se z kolegami na siłownię.Niekiedy z kolegami gramy se w piłkę nożną i palimy se często papieroski.Czytam czsami se gazete sportową Muły  i także inne superoskie gazetki którymi się wymieniam z Boczkiem i Boryskiem.Kibicuje drużynie piłkarskiej Śląska Wrocław NIECH WYGRYWAJĄ!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz