poniedziałek, 1 marca 2010

Mariola Kiepska

 
Opis Mariolki..
Imię:Mariola
Nazwisko:Kiepska
Wiek:19 lat
Płeć:Kobieta
Miasto:Wrocław
Zawód:-
Chłopak:Łysy
Dzieci:-


O mnie:Mała królewna” – tak nazywała mnie zawsze mama. Będąc małą dziewczynką, odkryłam, że ludzki gatunek podzielony jest na dwie płci. Zdrowym przejawem tego odkrycia był fakt, że moje zainteresowania zwróciły się w stronę płci przeciwnej. Przejawem zdecydowanie mniej zdrowym, wg mamy i nauczycieli było interesowanie się płcią przeciwną już w wieku 6 lat. Poznanie Łysego - starszego chłopaka, z którym zaczęłam kręcić pokazało jaka potrafię być wierna i romantyczna. Naszym ulubionym zajęciem było jeżdżenie na rolkach i łażenie na mega wypasione techniawki. Raz tylko zdradziłam Łysego ale tylko platonicznie. Po obejrzeniu filmu „Psy II – ostatnia krew”, przysięgłam Bogusiowi Lindzie miłość i wierność na zawsze. Ogólnie rzecz ujmując, rodzina podobno nie ma ze mnie za wiele pożytku ale i nie ma też większych zmartwień. Czas pokaże czyje geny odziedziczyłam w większym stopniu. Matki... Czy ojca.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz